Tutki ihmisen anatomiaa Visible Bodyn avulla | SeAMK kirjasto

Tutki ihmisen anatomiaa Visible Bodyn avulla

kategoria: E-aineistot

SeAMKin opiskelijoille ja henkilökunnalle on hankittu pääsy englanninkielisiin Visible Body 3D-anatomiatietokantoihin. Ne ovat erityisen hyödyllisiä oppimateriaaleja fysioterapian ja hoitotyön opiskelijoille.

Visible Bodyyn hankittu kolme visuaalista 3D-tietokantaa

• Human Anatomy Atlas
    • tutki ihmisen tärkeimpiä elimiä ja opi ymmärtämään ihmiskehon järjestelmien toimintaa.
  • Physiology & Pathology
    • tutki ihmisen peruselintoimintoja, niiden häiriöitä ja yleisimpien sairauksien kehittymistä.
  • Muscle Premium
    • tietoa ihmiskehon lihaksistosta ja niiden toiminnasta

Pääset tutkimaan tietokantoja SeAMK-Finnan tai e-kirjaston kautta. Tietokantoja voi käyttää SeAMKin verkossa ja etäkäytön kautta. Kirjaudu etäkäyttöön omilla SeAMK-tunnuksilla.

Tarkista latausohjeet ja käyttörajoitukset

Ohjeita Visible Bodyn käytöstä ja lataamisesta eri laitteille on koottu kirjaston e-kirjaoppaaseen. Tarkista myös minkälainen käyttö on sallittua ja mikä kiellettyä esimerkiksi kirjallisissa töissä.

Visible Body -tietokantojen videoesittelyt YouTubessa

Human Anatomy Atlas (kesto: 2 minuuttia)
Physiology & Pathology (kesto: 1 minuutti)
Muscle Premium (kesto: 2 minuuttia)