Tule penkomaan ja pelasta poistokirja! | SeAMK kirjasto

Tule penkomaan ja pelasta poistokirja!

Poistokirjamyynti on taas käynnissä! Nyt myydään kirjastokäytöstä poistettuja kirjoja vain yhden euron kappalehintaan.  Tule penkomaan ja pelastamaan poistokirja!

Poistokirjakärryistä löytyy lähinnä tieto- ja oppikirjoja. Tällä hetkellä kärryissä näyttää olevan varsinkin hoito- ja terveysalan kirjoja sekä ruuanvalmistukseen liittyviä kirjoja. Eri alojen kirjoja tulee myyntiin sitä mukaa, kun kärryt tyhjenevät. Myynti jatkuu niin kauan kuin poistettuja kirjoja riittää.

Vanhoja kirjoja poistetaan, jotta kirjaston kokoelmat pysyvät ajantasaisina. Myös vähän käytettyjä kirjoja poistetaan. Siinä meitä auttaa kirjastojärjestelmästä saadut tilastot.

Kaikille avoin SeAMK Kirjasto sijaitsee Kampustalon 0-kerroksessa osoitteessa Kalevankatu 35. Kirjaston pääovi C0 löytyy Tornitalon puoleisesta päädystä.

Kirjasto on auki Seinäjoen ammattikorkeakoulun lukukausien aikana ma–pe 9–17. Koska aukioloissa on muutoksia arkipyhien ja juhlakausien aikaan, kannattaa kirjaston aukiolo aina tarkistaa SeAMK-Finnan etusivulta.