Terveysalan kurssikirjat siirretty Kampuskirjastoon Framille | SeAMK kirjasto

Terveysalan kurssikirjat siirretty Kampuskirjastoon Framille

Muuttolaatikoita, jotka täynnä kirjaston kirjojaSeAMK luopuu Koskenalan toimipisteestä kesällä 2017 ja terveysalan opetus siirtyy Framin Kampukselle. Siksi myös terveysalan kurssikirjat ja uutuusteokset on siirretty Terveyskirjastosta Mediwestista Kampuskirjastoon Frami A-rakennukseen. Näin kirjat ovat paremmin hoitoalan ja fysioterapiaopiskelijoiden käytettävissä syksyllä, kun opiskelu jälleen alkaa.

Muita Terveyskirjastoon jääviä kirjoja saa tilattua ilmaisina hyllyvarauksina SeAMK Korkeakoulukirjaston muihin toimipisteisiin. Myös aikakauslehdet jäävät Terveyskirjastoon, mutta niitäkin voi pyytää muihin toimipisteisiin.

Terveyskirjaston aukioloajat lukukausien aikana eivät muutu. Kirjasto palvelee ma-pe 9-17. Huomioi kuitenkin kesän auki- ja kiinnioloajat! Terveyskirjastossa on tietokoneita ja lukupaikkoja ryhmä- ja itsenäiseen työskentelyyn. Kirjasto on kaikille avoin.

Kampustalo otetaan käyttöön remontin jälkeen kesällä 2018, jolloin Terveyskirjaston palvelut siirtyvät Kampuskirjastoon. Valmistuva uusi Kampuskirjasto palvelee kaikkia Framin alueen opiskelijoita ja henkilökuntaa sekä muita asiakkaita.