Sovellus helpottaa Ellibs e-kirjojen lukua | SeAMK kirjasto

Sovellus helpottaa Ellibs e-kirjojen lukua

kategoria: E-aineistot
#

SeAMK Kirjasto hankkii kotimaisia e-kirjoja Ellibs e-kirjapalvelusta. Kokoelma sisältää runsaasti SeAMKin opiskelualojen kirjallisuutta. SeAMK Kirjaston Ellibs e-kirjoja voivat lainata ainoastaan Seinäjoen ammattikorkeakoulun opiskelijat ja henkilökunta.

SeAMK Kirjastossa on käytössä myös Ellibsin e-kirjasovellus, joka toimii Android-, Huawei- ja iOS-mobiililaitteilla. Ellibs-sovellus on helpoin tapa lukea, lainata ja varata e-kirjoja älypuhelimella ja tablet-tietokoneella.

Lataa sovellus sovelluskaupasta ja kirjaudu sisään HAKA-tunnuksilla (henkilökohtainen SeAMK-tunnuksesi). Ensimmäisellä kerralla voit myös luoda Ellibs-tunnuksen, jonka avulla voit lukea itse Ellibs-kirjakaupasta ostamiasi e-kirjoja. Ellibs-tunnuksen luomisen voi myös ohittaa.

Sovelluksen avulla voit selailla SeAMK Kirjaston Ellibs e-kirjakokoelmaa sekä lainata ja varata e-kirjoja. E-kirjojen lukeminen onnistuu sovelluksen omalla lukuohjelmalla. Voit lukea Ellibs-sovelluksen Omaan kirjahyllyyn ladattuja e-kirjoja myös ilman verkkoyhteyttä.

Tietokoneella Ellibs e-kirjoja luetaan edelleen joko selaimessa tai Adobe Digital Editions –lukuohjelmassa.