Lainaa nyt, palauta vasta syyskuussa | SeAMK kirjasto

Lainaa nyt, palauta vasta syyskuussa

Kirjastojen supistettujen aukiolojen, kesän kiinniolon ja Kampustalolle muuton vuoksi kirjastoissa on otettu käyttöön pitkät laina-ajat.

Kun nyt käyt lainaamassa kirjoja Kampuskirjastosta, Terveyskirjastosta tai Maaseutukirjastosta, saat lainoillesi eräpäiväksi vasta 12.9.2018. Samoin, kun uusit lainasi, voit pitää niitä 12.9. saakka, ellei muilla asiakkailla ole niihin varauksia. Nyt kannattaa hyödyntää pitkät laina-ajat ja palauttaa kirjat vasta syksyllä Kampustalon uuteen SeAMK Kirjastoon. Samalla autat meitä muuttamaan.

Hyllyvarauksia voit tehdä 28.5. kello 15 asti. Sen jälkeen hyllyvarauspalvelu on kiinni. Lainassa oleviin kirjoihin voit tehdä varauksia 1.6. asti. Sen jälkeen varauksia ei voi tehdä. Varaaminen on mahdollista seuraavan kerran vasta elokuussa.

Kampuskirjaston hyllyvaraukset voi noutaa 15.5. asti kirjaston aukioloaikoina. Huomioi, että Kampuskirjasto on auki 16.5-1.6. ma-pe vain 12-14 varausten noutoja ja palautuksia varten. Nouda varauksesi viimeistään 1.6. kello 12-14.

Terveyskirjaston varaukset voi noutaa 15.5. asti Terveyskirjastosta. Sen jälkeen 16.5.-1.6 ne ovat noudettavissa Kampuskirjastosta ma-pe kello 12-14.

Maaseutukirjaston hyllyvaraukset voi noutaa normaalisti 15.5. asti. Sen jälkeen Maaseutukirjasto on auki vain ti 29.5. ja to 31.5. sekä ti 5.6. ja to 7.6. kello 9-16.

Sulkuaikana voit palauttaa kirjoja Frami A:n sisäpihan seinään kiinnitettyyn rosteriseen ulkolaatikkoon. Katso video palautuslaatikon sijainnista. Maaseutukirjastoon voi palauttaa lainoja 20.6. asti. Pääoven kiinniollessa palautukset voi jättää oven vieressä olevaan rosteriseen postilaatikkoon. Maaseutukirjasto avataan jälleen 20.8. Ilmajoen kampuksella.

Toukokuussa on kirjastoissa paljon aukiolomuutoksia. Tarkista aukiolot ennen kirjastokäyntiä!