Alma Talentin e-äänikirjavalikoima kasvaa | SeAMK kirjasto

Alma Talentin e-äänikirjavalikoima kasvaa

kategoria: E-aineistot

Alma Talent Verkkokirjahyllyn ja Bisneskirjaston elektronisten äänikirjojen valikoimaan on lisätty seitsemän uutta äänikirjaa. Mukaan on valittu Alma Talentin käytetyimpiä verkkokirjoja johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisen aiheista. Uudet e-äänikirjat täydentävät aiempaa kuuden juridiikan teoksen valikoimaa.

Verkkokirjahyllyyn on lisätty kolme äänikirjaa:

• Aaltonen, Tapio & Ahonen, Pirjo & Sahimaa, Jaakko. Johda merkitystä. 2020.
  • Kilpinen, Paula. Inhimillinen strategia. 2022.
  • Korhonen, Hille & Bergman, Tytti. Johtaja muutoksen ytimessä : käsikirja uudistumismatkalle. 2019.

Bisneskirjastoon lisätyt uudet e-äänikirjat ovat

• Hänti, Sirpa. Asiakkaista ansaintaan : asiakaskeskeinen liiketoimintamalli. 2021.
  • Luukka, Panu. Yrityskulttuuri on kuningas : mikä, miksi, miten? 2019.
  • Marjamäki, Pipsa Lotta & Vuorio, Jenni. Viestinnän johtaminen : strategiasta tuloksiin. 2021.
  • Tienari, Janne & Meriläinen, Susan. Johtaminen ja globaali talous. 2021.

Äänikirjaominaisuus löytyy kirjan e-version yhteydestä.

Ohjeet e-äänikirjan kuunteluun

1. Siirry SeAMK-Finnan hakutulossivulle. Näet listan Alma Talentin 13 e-kirjasta, jossa on äänikirjaominaisuus.
  2. Avaa e-kirja SeAMK-Finnan Alma Talent Verkkokirjahylly- tai Alma Talent Bisneskirjasto -linkin kautta. Etäkäytössä SeAMKin verkon ulkopuolelta palvelu pyytää kirjautumista. Kirjaudu sisään omilla SeAMK-tunnuksillasi.
  3. Valitse e-kirjan lukunäkymässä Kuuntele äänikirjana näytön oikeasta yläkulmasta.
  4. Aloita kuuntelu klikkaamalla “play”-nappulaa.