S-Kiekon kausikortti lainaan kirjastosta | SeAMK kirjasto

S-Kiekon kausikortti lainaan kirjastosta

S-Kiekko tarjoaa SeAMK Kirjastolle kunnian liittyä niiden kirjastojen joukkoon, jotka saavat välittää asiakkailleen mahdollisuuden tapahtumaelämykseen. S-Kiekko on lahjoittanut kirjastolle 5 kappaletta kausikortteja, joilla pääsee seuraamaan S-Kiekon kotiotteluita.

Kausikortin saa lainaksi asiakaspalvelusta kirjaston aukioloaikoina. Kortti pitää myös palauttaa takaisin asiakaspalveluun.

Lainaussäännöt

• Lainaajalla pitää olla SeAMK kirjastokortti
  • Lainaraja: yksi kausikortti / asiakas
  • Laina-aika: noin viikko, sovitaan virkailijan kanssa
  • Kausikortin lainausaikaa ei voi pidentää
  • Kausikorttia ei voi varata
  • Jos kortti on myöhässä 3 päivää, siitä lähtee asiakkaalle lasku, jonka arvo on kausikortin hinta 80 euroa.

Tsekkaa kotipelien ajankohdat ja kerää enintään 5 hengen kaveriporukka. Tulkaa lainaamaan S-Kiekon kausikortit kirjaston asiakaspalvelusta. Tarvitsette jokainen meidän kirjastokortin, sillä kausikortteja lainataan yksi kortti/asiakas.

Tervemenoa seuraamaan Etelä-Pohjanmaan parasta jääkiekkoa!