Ota talteen suosikit ja haut SeAMK-Finnasta | SeAMK kirjasto

Ota talteen suosikit ja haut SeAMK-Finnasta

SeAMK Kirjaston Voyager-kirjastojärjestelmä vaihdetaan joulu-tammikuussa uuteen Alma-järjestelmään. Vaihto vaikuttaa monella tavalla kirjastopalveluihin.

Jos olet tallettanut SeAMK-Finnaan listoja suosikkikirjoistasi tai luonut uutuusvahteja, ne häviävät järjestelmävaihdon yhteydessä.

Voit ottaa ne talteen SeAMK-Finnassa Oman tilin Omat tiedot –näkymästä viimeistään perjantaina 13.12. kello 15 mennessä. Lataa suosikit ja haut tiedostona ja tuo ne takaisin SeAMK-Finnaan käyttökatkon jälkeen.

Voit myös vaihtoehtoisesti lähettää suosikkikirjojen tiedot sähköpostiisi. Kirjaudu SeAMK-Finnaan, siirry suosikkeihin, valitse kaikki suosikit tai haluamasi kirjat ja lähetä ne sähköpostiin.

Muista tallentaa suosikit ja haut myös Finna.fi:stä

Jos olet käyttänyt valtakunnallisessa Finna.fi-hakupalvelussa kirjautumiseen SeAMKin kirjastokorttia, poistuu nykyinen Finna-tilisi käytöstä 13.12.2019. Tilin poistuminen johtuu siitä, että järjestelmävaihdoksen jälkeen kyseistä korttia ei enää voi käyttää kirjautumiseen.

Jos olet tallettanut Finna.fi-tilillesi hakuja tai listoja suosikkiaineistoistasi, ota ne talteen viimeistään 13.12.2019. Voit palauttaa suosikit kirjastojen käyttökatkojen jälkeen 7.1.2020, kun rekisteröidyt uudelleen Finna.fi-hakupalveluun. Kirjautumisen yhteydessä järjestelmä luo sinulle uuden Finna-tilin.

Jos olet käyttänyt kirjautumiseen HAKA-tunnusta tai erillistä Finna-tunnusta, tilisi ja sen sisältämät tiedot säilyvät ilman erityisiä toimenpiteitä.

Huomaa, että kirjastojärjestelmän vaihdoksen vuoksi linkit yllämainittujen kirjastojen aineistoihin eivät enää toimi suosikkilistoissa.