Hyllyvaraukset Kampustalon varastosta kaksi kertaa viikossa | SeAMK kirjasto

Hyllyvaraukset Kampustalon varastosta kaksi kertaa viikossa

Kampuskirjaston kaikkia kirjoja ja lehtiä ei ole siirretty Frami A:han Kampuskirjaston väistötilaan. Sinne on valikoitu kurssikirjat sekä käytetyin ja uusin kirjallisuus. Hyllyihin on myös jätetty tilaa palautuksille, siirroille ja uusille hankinnoille.

Suurin osa kirjoista on sijoitettu Kampustalon väliaikaisiin varastoihin. Ne eivät kuitenkaan ole poissa käytöstä. Niitä voi pyytää lainaan tekemällä niihin hyllyvarauksia SeAMK-Finnassa.

SeAMK-Finnassa varastossa olevien kirjojen sijainti näkyy näin:

• Kampustalo, varasto (Kalevankatu 35), laina-aika 14 vrk
  • Kampustalo, varasto (Kalevankatu 35), laina-aika 28 vrk

Kun teet hyllyvarauksen Kampustalon varastossa olevaan kirjaan, odota noutoilmoitusta sähköpostiisi.

Hyllyvaraukset varastosta kuljetetaan Framille vain kaksi kertaa viikossa, tiistaisin ja perjantaisin. Kun saat noutoilmoituksen varaamastasi kirjasta sähköpostiin, voit noutaa kirjan valitsemastasi kirjastotoimipisteestä (Kampuskirjasto, Terveyskirjasto, Maaseutukirjasto).

• Hyllyvaraus tehty maanantaina kello 15 mennessä -> kuljetus tiistaina – odota noutoilmoitusta!
  • Hyllyvaraus tehty torstaina kello 15 mennessä -> kuljetus perjantaina – odota noutoilmoitusta!

Kampuskirjaston kuluvan vuoden lehdet ovat luettavissa Frami A:ssa. Vanhemmat lehdet ovat varastossa ja niitä kuljetaan tarvittaessa Frami A:han. Pyydä kuljetusta Kampuskirjaston neuvonnasta.