Eepos-kirjastot SeAMK-Finnan haussa | SeAMK kirjasto

Eepos-kirjastot SeAMK-Finnan haussa

#

Nyt voit hakea SeAMK-Finnassa myös Eepos-kirjastojen aineistoja. Tee haku normaalisti ja valitse hakutulokset Eepos-kirjastot –välilehdeltä. Näet mistä Eepos-kirjastoista kirja löytyy. Voit myös suoraan selata kaikkia Eepos-kirjastojen aineistoja SeAMK-Finnassa. Voit jatkaa hakua kirjoittamalla hakusanan hakulaatikkoon tai rajaamalla hakua vasemmasta valikosta.

Jos sinulla on Eepos-kortti, voit lisätä sen tiedot omaan tiliisi Kirjastokortit-välilehdellä. Sen jälkeen voit tehdä varauksia Eepos-kirjastojen aineistoihin. Varaukset noudetaan valitsemastasi Eepos-kirjastosta ja lainataan Eepos-kortilla. Eepos-kirjastoista lainatut teokset voi myös uusia  SeAMK-Finnassa samalla kun uusit Seinäjoen korkeakoulukirjaston toimipisteistä lainaamasi kirjat.

HUOM! Seinäjoen korkeakoulukirjastossa voi lainata vain SeAMKin kirjastokortilla, uudella opiskelijakortilla tai sähköisellä kirjastokortilla. Vastaavasti Eepos-kirjastoissa käy vain Eepos-kirjastokortti. Eepos-kirjastoissa ei voi lainata SeAMKin kirjastokortilla.

Eepos-kirjastojen oma verkkopalvelu löytyy osoitteesta: https://eepos.finna.fi/

Eepos-kirjastoihin kuuluvat Alajärven kaupunginkirjasto, Alavuden kaupunginkirjasto, Evijärven kunnankirjasto, Ilmajoen kunnankirjasto, Isojoen kunnankirjasto, Isokyrön kunnankirjasto, Karijoen kunnankirjasto, Kaskisten kaupunginkirjasto, Kauhajoen kaupunginkirjasto, Kauhavan kaupunginkirjasto, Kuortaneen kunnankirjasto, Kurikan kaupunginkirjasto, Laihian kunnankirjasto, Lappajärven kunnankirjasto, Lapuan kaupunginkirjasto, Perhon kunnankirjasto, Seinäjoen kaupunginkirjasto, Soinin kunnankirjasto, Teuvan kunnankirjasto, Vetelin kunnankirjasto, Vimpelin kunnankirjasto ja Ähtärin kaupunginkirjasto.